Feeling hot, hot, hot.

I was talking to Silke on the phone at lunchtime when she mentioned that she wanted to go to the funfair with the girls, but going alone with two girls meant that rides on the merry-go-rounds would have been difficult to master. So I decided to go with them – on one of the hottest days this year. I expected hordes of people on this bright and sunny day, but to our surprise the fairground was practically deserted – apparently the open-air pools had a stronger appeal. So we strolled around, hopped into the big wheel, and admired the view over Münster. Ella did not want to go with the big wheel, but was strangely drawn to the ghost train. Maybe next time, Ella.

Als ich gegen Mittag mit Silke telefoniert habe, erwähnte sie, dass sie mit den Mädels auf den Send gehen wollte. Alleine mit den beiden Mädels zu gehen hätte aber bedeutet, dass Fahrten auf den Karussells schwierig geworden wären. Also hab ich mich entschlossen, mitzugehen – an einem der heißesten Tage des Jahres. Ich hätte an diesem sonnigen und strahlenden Tag Menschenmassen erwartet, aber zu unserer Überraschung war der Jahrmarkt quasi verlassen – scheinbar hatten die Freibäder dann doch die größere Anziehungskraft. Also schlenderten wir umher, stiegen ins Riesenrad, und genossen die Aussicht über Münster. Ella wollte zwar nicht mit auf’s Riesenrad, fühlte sich aber magisch von der Geisterbahn angezogen. Vielleicht nächstes Mal, Ella.

Advertisements

4 thoughts on “Feeling hot, hot, hot.

  1. Silke 30 June 2011 / 3:07 pm

    Aber schön war’s doch! Riesenrad, Mandeln, Lakritze – ich nenne das einen erfolgreichen Sendbesuch ; )

    Like

    • Tinka 30 June 2011 / 3:14 pm

      Um Gottes Willen – kam es etwa so rüber, als hätte ich es furchtbar gefunden?! ;-)

      PS: Die Mandeln lagen auf dem Küchentisch – bis gestern abend, als ich nach Hause kam und die Verpackungsüberreste im Wintergarten fand. Ich hoffe, Jack hat der Vanille- und Baileys-Geschmack gemundet… ^^

      Like

  2. Pingback: Send

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s